BoomBoomBoom

Har sett en av världens bästa filmer, Coraline. ( påminner om nightmare before christmas ) . Och så såg vi en till liknande förr ett tag sen som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på, men sjukt bra är dom.. !! =) ,
Känner av hur stressen börjar komma igång.. Så lite tid och så mycket att göra, .. och 0 % energi till något överhuvudtaget..
Äsch, gett upp på sista veckan i skolan nu haha.. Och fucking HLR tar ut krafterna ut en duktigt mycket.
Kommer hem med smärta i hela kroppen FÖR ATT VI ÖVADE PÅ HUR DET ÄR ATT FÖRSÖKA RÄDDA NÅGOT
MED HJÄRTSTOPP ELLER ANDNÖD ( medvetslös utan andning och puls ) otroligt jobbigt, men vi måste vara godkända för att... ja egentligen vet jag inte men ja.. och den gäller bara i ett år , så jag måste göra samma sak om o om igen. -_-... gush..
Jag är trött i benen , ögonen och allt annat. Och på onsdag kommer det börja bli kallt igen så nu är det en dag kvar av det sköna.. det kan inte bli värre .. =/

2 and a half men =D ,

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0