Its done this time.

12 Okt 2008 -. 3 Juni 2009..
Vi behövde ett avslut.. I'll be fine :) Shit happens.

Har gjort riktigt många mattetal idag ! :O sjukt stolt.. har typ fjorton st kvar =(( menmen, det går framåt :)
Måste bara redovisa dom också >_> .. eh.. så typ under talet och uträkningen är det typ en hel bok om hur
jag har räknat ut det för sånt kommer man ju inte ihåg:S en vecka kvar, sen behöver jag ALDRIG
i mitt HELA liv NÅGONSIN igen räkna MATTE . Så skönt !! =) cant wait  !..
Jah, sen träffa jag mimmi, hon följde med till polski och handla mascara, min va helt slut, o fylld med vatten..
(I KNOW, urk) men nu har jag en ny iallafall. =)) happy happy.
Nu måste jag, alltså på riktigt.. MÅSTE fixa matten!

My , i cant wait to see you !! <3 .. Ska se dig en bamsekram när du kommer hit!

xoxo

Kommentarer
Postat av: My

Kommer antagligen inte hinna komma nu innan jag börjar jobba, men när jag har slutat jobba kommer en resa ner till Malmö vara ett m´åste, ring eller smsa när du känner för det, finns här, only a call away ;) <33

2009-06-03 @ 23:03:17
URL: http://myhansen.blogg.se/
Postat av: Hanah

Taack Baby! :) Detsamma <´33

2009-06-04 @ 19:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0