Joiji.

KLARADE ALLA ÄMNEN :) har G i allt , ( tror jag ) betygen blir hemskickade nu i veckan .. klarade matten iallafall. Fick sommarlov i onsdes =) I måndes var vi i utmaningarnashus , ÖVERKUL =) vi kom femma av elva lag,.. Vilket va väldigt väldigt bra :) vi hade superkul iallafall. Sen åkte vi till lomma på tisdagen och grillade och så :) med skolan från sollentuna. . som va totalt osociala , men inte konstigt.. dom förstod nog inte ett skit av vad vi sa . .
Sen efter det åkte jag och min Caroline tillbaka till Lund och skulle redovisa, och chockerande nog fick vi båda G :) .. ja blev helt förvånad, kunde inte säga något alls. Sen på onsdagen var det avslutning, och jag och carro kom på att det
var fan vår sista sommaravslutning, sen var det en sista julavslutning kvar sen är det studenten och hejdå , .. Sjukt..
Tiden går snabbt när man inte tänker på det. Sen var det åtta månader igår..
Och jag saknar Carro redan. Sover inte bra och är jättejätte slut om dagarna .
Och jag och syster har pratar mkt.. Väldigt konstigt.. men jag ska inte klaga =)..

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså gud så omoget att skriva det e slut sen e ni tsm igen :S skriv inte att d e slut om d verkligen inte är det, patetiskt..

2009-06-16 @ 03:29:04
Postat av: Hanah

MEN SUG KUK OM DU INTE KAN STÅ FÖR VEM FAN DU ÄR :) OCH FÖR DEN DELEN SÅ HADE VI P A U S :) om du vet vad det betyder din invalida mes :) PUSS <3

2009-06-16 @ 13:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0