outta this circle.

Snart är skolan över. Fortf. lika mkt att göra. men orken har tagit slut helt.
Nästan så man undrar om man ens kommer orka gå upp ur sängen imorgon..
Menmen , det fixar sig säkert. En person som är värd ett stort tack är My Hansen..
Ingen förstår mig som du när det gäller honom.. Känns som du nästan läser ens tankar.
Även om du inte är här med mig så känns det bättre att veta att man har dig iallafall =)
Tacktack gumman :) <3..

Det löser sig, på ett eller annat sätt. Måste bara ta tag i jävla matten och Samhället innan fredag..
och det är ju typ tre dagar kvar, .. =( Gush.. ångest.. stress.. ändå sitter jag kvar på min så obekväma stol
och orkar inte röra mig..i got only myself to blame for that =) Måste plugga nu nu nu =( men först,

OBOY :D

xoxo

Kommentarer
Postat av: My

tack gumman, du är guld värd <3

2009-06-02 @ 20:49:50
URL: http://myhansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0