Snart slut.

Okej, jag fattar typ två matteuppgifter av 26 st, som jag typ ska redovisa muntligt imorgon,
vem fan fattar funktioner? och allt annat skit? .. Så sjukt onödigt.. och NÄR ska jag
NÅGONSIN ha nytta av det?! ALDRIG.. Men igår var det absolut SISTA mattelektionen i mitt liv =)
Så otroligt skönt..Onsdag är allt slut. Och imorgon har vi även katastrofövning. gush, kill me >_> .. Menmen ..
Ska söka behandlingshem som vårdpersonal =) har goda chanser och få det, i Danmark =))) heaven !
Längtar som fan =) men jah.. Och så har ja tvättat så min favvo tunika har krympt !! Inte förliten, men KORT..
inte för kort, men KORTARE .. menmen =) fin är det fortf. =) höh. Och nu är mina pengar, HELT slut.
Nu är jag pank i tre veckor.. Mina sista pengar gick på Mc mat, väl slösade ändå =) mohaha..
Nu ska jag titta slutet på vänner och fixa kaffe =)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0