baby

Tråkiiiigt =( vill ligga hemma med älsklingen istället och sova och mysa och pussas och kramas :) haha .. Istället sitter jag här, har kommit sent och är helt slut, Carro har suttit med samma arbete i två veckor nu, hon tycks inte bli klar och vi kan INGET till provet, ska nog inte göra det heller idag.. får bli nästa vecka , med tre andra prov.. Matte , Etik , Barn - och ungdomssjukvård och Idrotts provet.. Vet inte hur jag ska hinna med allt:O menmen, får vila ut extra med älsklingen i helgen nu , så jag orkar något nästa vecka iallafall, och snart är det lov, eller snart och snart, typ tre veckor med ändå.. Påsklov (: och heeeeela lovet kommer spenderas med min man :) mwihihi, .. Imorgon ska vi till min svärsyster :$ mohaha, .. Och nu vill jag ha maaaaat =(.. Jävla prov och skola, vill hem till baby istället:( nu ligger han där, min lilla ängel :) och nannar , och andas helt tyst .. helt varm och goosig.. borde ligga där :( inte va här.. ohh.. Menmen .. Nu måste vi få ta maat ju :) ..

jag älskar dig Alen. <3

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0