feel so much stronger now, and the feeling's allright..

Du får ett dåligt samvete när du vet att du gör fel..
- och om du gör något som är fel, och ändå gör det, då är det inte ett misstag mer..
Lär er skilja på saker och ting innan ni kommer springande hem och säger , förlåt det var ett misstag..

Nu har jag lyssnat på Alexanders låt jag vet inte hur många gånger, sjukt bra, !! <333..
Och Kelly Clarksons nya, my life would suck without you.. =) haha.. Jah, idag verkar inte bli som
planerat.. Alen sover fortf. fast än han skulle till stan och handla , ? .. Och SEN träffa mig? , Klockan är tre
och han sover fortf.. men ja, jag är inte förvånad precis.. de som alltid..
Ut ska jag iallafall, sen om det blir hem till han eller ut med ngn annan kvittar.. =) , im not ever alone, your not ever alone

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0